Najbliższa konferencja

  • 000

    Dni

  • :
  • 00

    Godzin

  • :
  • 00

    Minut

  • :
  • 00

    Sekund

PARTNER

Kongres Świata Przemysłu Farmaceutycznego, to coroczne spotkanie stwarzające doskonałą okazję do zaprezentowania oferty swojej Firmy producentom branży farmaceutycznej. Kongres ułatwia budowanie relacji z Klientami oraz kreowanie zaufania do marki i jej rozpoznawalności. Konferencje organizowane przez Wydawnictwo Farmacom to każdorazowo wyjątkowa okazja do nawiązania kontaktów z pracownikami odpowiedzialnymi za rozwój firmy, szefami działów produkcji, kontroli i zapewnienia jakości, specjalistami ds. utrzymania ruchu, technologami, osobami odpowiedzialnymi za inwestycje oraz automatykami, szefami laboratoriów, działów logistyki i zaopatrzenia oraz działów rozwoju produktów w zakładach produkcyjnych.  

Udział w charakterze Partnera naszego Kongresu pozwoli Państwa Firmie na:

- przedstawienie swojej oferty i rozwiązań wiodącym zakładom farmaceutycznym,
- wyróżnienie się na tle innych dostawców z branży farmaceutycznej,
- kreowanie pozytywnego wizerunku firmy,
- zwiększenie rozpoznawalności firmy i jej prestiżu wśród producentów leków,
- dotarcie do ściśle wyselekcjonowanej grupy docelowej oraz nawiązanie nowych kontaktów.

Partnerowi oferujemy:

  1. Status PARTNERA „9 Kongresu Świata Przemysłu Farmaceutycznego”
  2. Pełny udział 3 przedstawicieli Firmy (z zakwaterowaniem w dniach 6/7, 7/8, 8/9 listopada 2017r.)
  3. Stoisko wystawiennicze o powierzchni 4m2
  4. 15-minutowy wykład merytoryczny lub prezentacja nowoczesnych rozwiązań dla branży farmaceutycznej
  5. Reklama i wpis do katalogu kongresowego (e-katalog na stronie internetowej Kongresu)
  6. Całostronicowa reklama w kongresowym wydaniu kwartalnika „Świat Przemysłu Farmaceutycznego” (materiały należy dostarczyć do 5 września)
  7. Eksponowanie Firmy przed i podczas trwania Kongresu (umieszczenie logotypu Partnera na wszystkich materiałach promujących Kongres)
  8. Zamieszczenie informacji o objęciu roli Partnera na stronie internetowej Kongresu
  9. Banner Partnera na stronie internetowej Kongresu
  10. Możliwość dołączenia gadżetów promocyjnych Partnera do materiałów rozdawanych uczestnikom Kongresu
  11. Zamieszczenie informacji o objęciu roli Partnera we wrześniowym wydaniu kwartalnika „Świat Przemysłu Farmaceutycznego” 3/2017 (wyłącznie w przypadku podjęcia decyzji o sponsoringu do 5 września)

Koszt Partnera Kongresu farmaceutycznego – 18.000 zł netto

W przypadku zainteresowania rolą Partnera Kongresu farmaceutycznego i kosmetycznego, prosimy o kontakt w celu dostosowania oferty